Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
273

Over mij

Hi! Mijn naam is Mirthe Werkman. Een Dutchie van 24 jaar oud. Sinds mijn 18e heb ik ontdekt HOE tof reizen is. Ik begon aan de opleiding toerisme, en ik heb toen 2 waanzinnige stages in het buitenland gehad. Hierna kwamen bij mij de kriebels omhoog om een backpack te kopen, en de rest van de wereld te gaan ontdekken. And I can tell you.. it’s the best decision I have made..

Over mijn reis

6 december 2016, de dag dat ik  naar de andere kant van de wereld vertrok om mijn droomreis naar Nieuw-Zeeland en Australië waar te maken!

De eerste 3 maanden ben ik door heel Nieuw Zeeland gaan reizen. Liftend, met mensen, alleen, met de bus, met een auto. Op de gekste, maar tofste manieren! Wat is Nieuw Zeeland een ontzettend mooi land VOL verrassingen.

28 Februari ben ik door gevlogen naar Australië. Met een working holiday visum. Wat mij het recht geeft om een jaar te blijven, en te werken. Australië is het land waar ik al jaren over droom.. dus het is voor mij een droom die uitkomt dat ik dit land ga ontdekken, en hier ook een jaar mag blijven! Ik ben ondertussen al 8 maanden in Australië, en ik heb nog teveel plannen hier. Dus binnenkort ga ik mijn second year visum aanvragen, en als deze goed gekeurd word mag ik nog een extra jaar in Aus blijven.

Next destination? We will see.. just live one day at a time.

Bezochte landen

Ik heb 13 landen (6%) bezocht:

Australië, Curaçao, Denemarken, Frankrijk, Italië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zwitserland.