Een droom die werkelijkheid wordt.

3 december 2016 - Barneveld, Nederland

Na een jaar lang gewerkt en gespaard te hebben, vlieg ik aanstaande dinsdag 6 December dan eindelijk naar de andere kant van de wereld. Om mijn droomreis naar Nieuw-Zeeland & Australië waar te maken!

Het is vandaag zaterdag 3 december. Ik ben bezig met de laatste voorbereidingen.. en eindelijk begint het besef te komen dat ik dinsdag ga. Het is tof om te beseffen dat ik hier al jaren over droom, en het nu dan ook echt ga waarmaken. Tegelijkertijd ook spannend, maar wel een goeie spanning! Ongeveer twee jaar geleden begon mijn eerste lange reis naar Curaçao. Hier kreeg ik de smaak van het reizen te pakken, en wilde ik bij terugkomst in Nederland eigenlijk gelijk alweer een ticket terug boeken. Na weer een half jaar in Nederland te zijn geweest, ben ik voor een paar maanden naar Italië vertrokken. Ook hier heb ik weer een hele mooie tijd gehad! Maar toch vallen deze twee ervaringen niet te vergelijken met wat ik nu ga doen. Ik vertrek nu met een backpack op mijn rug, zonder plan, zonder vast verblijf, zonder retour ticket, naar de andere kant van de wereld. En dat maakt het spannend, maar ontzettend tof.  En ik denk dan ook dat ik met een backpack vol mooie ervaringen terug ga komen!

1. Reislogger:
    3 december 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Arienke:
    Stoere chick! Dit gaat een mega gave ervaring worden! :D
  3. Anita:
    3 december 2016
    Tsja, voor ons wordt het nu ook menens. Je hebt inderdaad jarenlang naar deze reis toegeleefd. En ja, we gunnen het je, maar......het is wel heel erg ver en heel erg lang.
    Lieve Mirthe, ik ben super trots op je dat je bent wie je nu bent. Ik wens je heeeeel veel plezier op je ontdekkingsreis. Dikke kus, mama
  4. Oma jonker:
    3 december 2016
    Lieve mirthe.we wensen jou heel veel plezier en geniet ervan.
    Het is erg fijn om mee te mogen genieten van jou avontuur,een hele goede reis en behouden aankomst.lfs opa enoma.xxx
  5. Hillie van de Heg:
    4 december 2016
    Lieve Mirthe,
    Lang heb je gesproken in wat je nu gaat doen !!!
    Bijzonder,stoer geniet ervan.
    Neem je belevenissen met terug t.z.t. In je backpack zodat wij kunnen gaan genieten van wat je daar allemaal hoopt te beleven.
    Liefs Olaf en Hillie
  6. Peter:
    5 december 2016
    Je gaat een ontzettend mooie tijd tegemoet, met heel veel leuke mensen, en je komt op de mooiste plekken van deze schepping ! En je komt er ook achter dat de mensen daar ook gewoon werken van 8 - 5 ....en iedereen ook gewoon z'n dagelijkse ding doet. Alleen is de mentaliteit zoveel meer relaxter dan in Europa !! Komend jaar ga je herinneringen verzamelen waar je nog heel lang, heel veel plezier aan zult beleven. ( ik inmiddels 16 jaar). Goede reis morgen ( het is echt heul ver :( ) ......en een dikke knuffff xx
  7. Karine:
    God's zegen Mirthe! xx
  8. Inge Jonker:
    Een hele goede reis en fijne tijd daarginds. We gaan je blog volgen! Grz. Inge
  9. Harm:
    6 december 2016
    Kijk, daar word ik nou blij van. Stoer, jonge dame. Gaan jij. Goed bezig. Ik ga je volgen hoor! Harm X
  10. Harm:
    Goed zo topper, gaan jij! Heel veel plezier en goed geluk. Harm X
  11. Willine:
    7 december 2016
    Lieve Mirth.
    Ben ontzettend trots op je! Hoop dat je een hele mooie tijd gaat meemaken en je gezond weer thuiskomt.
    Ik ben trots op je meissie.
    Dikkeknuff